Re: [MD-sorular] Merhaba_değişmeli bölüm grubu sorusu

Ali İlik aliilik at gmail.com
28 Nis 2007 Cmt 02:06:20 EEST

E direkt a-b in H <=> H<G yi kullansak...

Zira G' ndeki elemanların formunu biliyoruz.

G' den iki tane eleman alırız. Biriyle diğerinin tersinin çarpımı yine G' ye
aitse G'<M(G) olur.

Aha, yok ama daha G' nün M(G) nin altkümesi olduğunu bilmiyoruz. O da lazım.

Tabi altküme şartı da lazım. "G contains H and for all a,b in H, a-b is
also in H iff H is a subgroup of G." -b, b nin G deki tersi. Gerçi H daki
tersi de olacak H altgrubuysa G nin.

Ali

28.04.2007 tarihinde Ali İlik <aliilik at gmail.com> yazmış: