Yanıt: RE: [MD-sorular] sistem'e

haricten gazelciler kayip_zamanin_izinde at yahoo.com.tr
28 Nis 2007 Cmt 12:01:18 EEST

geçen dönem bizim cebir sınavları öğlen 1:30 da
başlar ve 7-8 saat , kuş uçmaz kervan geçmez diye
tabir edilen üniversitemizde akşamın geç
saatlerine kadar sürerdi. sınavdan
çıktığımızda köpek ulumalarından başka hiç
bişey duymazdık hatta otobüs bile geçmez bazı
zamanlar cebir sınavının vermiş olduğu kuvvetle
tabanları zorlardık eve kadar- ki bu durumun
oluşmasında hocamızın ezberciliğin önüne
geçmek için uyguladığı defter kitap not mot
herşeh açık olmasısistemi etkili olurdu-ama artık
bu sistemi kaldırdı neden kaldırdı anlamadık  MD
nin bi önceki sayısında ali hocamızın derginin
girişine yazdığı yazı bu dönem sınavlarda
defter kitap açık sisteminin kalkmasına yol
açtığını düşünüyoruz.tabi doğal olarak
sınavlarda artık 2-3 saat sürüyor. sınav
sorularının kalitesinde değişen bişeyler yok ama
uzun süreli sınavlarda öğrencinin çok
laçkalaştığını ve düşünmediğini
farketmiştim ben hatta bi arkadaşımız sınavda
sınava çalıştığına bile şahit olmuştum.
kısa sınavlar beynin daha iyi çalışmasını
sağlıyor bence en azından düşünce tek bir
noktaya odaklanıyor.
düşünsenenize uzun sınavlarda insanın karnı
acıkır nebilim açlıktan sınavı bırakanlar bile
olur .bence en güzeli defter kitap kapalı ve
kısıtlanmış süreli sınavlar daha verimli
olduğunu düşünüyorum en azından benim notlarıma
yansıyan bu.