Re: [MD-sorular] 0 vektörü ve iç çarpım beni bunalıma soktu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
2 Ara 2007 Paz 23:29:05 EET

Anladim dediginizi galiba; yani aslinda demek istedigim suydu:

Ornegin L^2[0,1] Hilbert uzayinda iki fonksiyon arasinda bir aci
tanimlayabiliriz elbette, dediginiz yontemle. Ama bu aciyi tanimlamak, daha
dogrusu bunun ismine aci demek, bu fonksiyonlarin ic carpimlarindan ve
normlarindan daha fazla bilgi vermez.

Ismine aci demenin ayrica bir kullanimi var mi, onu sormak istemistim. Baska
bir isi kolaylastiriyor muyuz boyle yaparak?

Kerem