RE: [MD-sorular] 0 vektörü ve iç çarpım beni bunalıma soktu

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
2 Ara 2007 Paz 23:03:11 EET

Sinus’un ve pi’nin tanimlanmis olmasi lazim. Butun bunlari gunun birinde
MD’de yapacagiz.

O zaman daha ciddi bir bicimde egilecegim konuya.

Gecmiste bir yazimda MD’de gercel sayilarda aci konusuna deginmistim:
http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/PDF/05_1_72_79_GEOMETRI.pdf

O yazidan bir parca:

Ali

  _____