[MD-sorular] (konu yok)

fatmagul citak fatmagulcitak at hotmail.com
11 Ara 2007 Sal 15:42:32 EET

Herkeze merhaba
Ben bu sene bir lisede matematik öğretmeni olarak göreve başladım.Geometri ve analitik derslerine giriyorum.Çocuklara çalışma soruları hazırlamak ve gerektiğinde sınav sorusu hazırlamak için kendime bilgisayarımda bir soru bankası hazırlamak istiyorum.Fakat geometri sorularını çizmekte çok zorlanıyorum.Benim bildiğim tek program mathtype,bu programda bana bu konuda pek yardımcı olmuyor.taratıp bilgisayarıma attığımda ise soruları düzenlemek sorun oluyor.Sizin bana önerebileceğiniz bir program var mı?
   Sevgiler..
FATMAGÜL ÇITAK
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted