[MD-sorular] (konu yok)

Ali İlik aliilik at gmail.com
11 Ara 2007 Sal 23:24:41 EET

Merhaba. Listeye geçmişte de bir kaç kez sorulmuş bir soru. Bu tarz sorulara falanca program diye yanıt verilir. Denersiniz denersiniz memnun olmazsınız. Sizin memnun olacağınız bir program söyliyeyim: word! Bildiğimiz Microsoft word. Geçen yıl bölümden bir hocama kitaplarındaki şekilleri hangi programla yazdığını sordum. Word'le dedi! Şaşırmıştım. Gösterdi... Daha sonra denedim. Evet word, bir çok şekil yapabiliyordu. Bir lise öğretmenine yeter de artar word'ün marifeti. http://img138.imageshack.us/img138/7180/sekillerqu0.jpg Linkindeki şekil kısmını açın word programınızdan. Linkteki word 2007. Sizde 2007 yoksa bile word'un hemen hemen tüm versiyonlarında var bu şekiller. Orasını bulun. Ve göreceksiniz ki hiç pürüzsüz, buğusuz net şekiller çizebilirsiniz. Üçgenden parabole, eğrilere herşeye kadar...

Ancak daha profesyonel çalışmalar için word yetmeyebilir. Örneğin bir derginin düzenlemesini yapıyorsanız freehand, coreldraw vb gibi grafikerlerin kullandığı programları kullanabilirsiniz. Ancak onlar çok daha detay ve teknik. Sanırım sorduğunuz amacın ötesinde. Word en iyisi sizin için.