[MD-sorular] Matematik Ulusal Gelir Daðýlým Ýliþkisi

barkin unuulu pako06 at yahoo.com
10 Ara 2007 Pzt 10:11:51 EET

Merhabalar,
Geçen hafta OECD PISA verilerine göre matematik, okuma ve de fen bilimlerinde ülkelerin performanslarını yayınladı. Tabi ülkemizin durumu malumunuzdur. Ekteki grafikte Matematik ile Ülkelerin Ulusal Gelirlerinin dağılımı gösterilmektedir. Özellikle ilk ve ortaöğretim matematik öğretmenlerinin ve daha sonra da saf matematik ile uğraşan değerli   öğretim görevlilerin bu konudaki fikirlerini duymak isterim...
Saygılarımla....

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ