RE: [MD-sorular] Matematik Ulusal Gelir Dağılım İlişkisi

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
14 Ara 2007 Cum 12:53:09 EET

" Bu grafiğe göre bildiğimiz matematiğe nispeten çok bile kazanıyormuşuz. O
çizilmiş doğru parçasından bunu mu anlamamız gerekiyor?"

Bu bir yorum. Ve iyimser bir yorum. Kotumser yorum soyle: Kazancimiza
nispeten matematigimiz zayif. Sonuc: Hukumetler egitime ulusal gelirin cok
az bir yuzdesini ayiriyorlar ve/ya da egitime ayrilan butce verimli bir
bicimde kullanilmiyor.