RE: [MD-sorular] Matematik Ulusal Gelir Daðýlým Ýliþkisi

Barýþ Demir barisburcin at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 17:19:54 EET

Bu grafiğin dogru yorumlanabilmesi icin, diger derslerle ulusal gelirin grafiklerini de görmek gerekiyor.

Benim tahminim, diger derslerde de benzer bir grafik cikacagidir.

Cunku, sistem cökmüs durumda.

Basit birkac bilgi/yorum:

Aslinda bu mailin gittigi bircok kisi gibi ben de yorum yapma gerekegi duymuyordum.Ama bu kalitesizlik karsisinda daha fazla sessiz kalamadim.