[MD-sorular] ''Ekmegi dagitma projesi'' [ÝTU]

=?utf-8?q?ihsan=20y=FFfffffccel?= ihsan_einstein at yahoo.com
17 Ara 2007 Pzt 09:25:35 EET

 İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Uluslar arası Mühendislik Kulübü’nün düzenlediği, ‘Kariyerimi Taşıyorum’ yarışmasının konusu ilgimi cekti.

  Amac: Bunun için 500 bin nüfuslu bir kentin ekmek dağıtım projesini gerçekleştirmek.

  Aciklama. Bir sehrin ekmek dagitimini gerceklestirilecek. Ancak bu kucuk bir sehir veya kasaba degil, nufusu 500 binin uzerinde bir sehir olacak. Bunun da otesinde, secilen sehir veya bolgedeki Halk Ekmek fabrikaları ve benzeri ekmek firmalarından yardim almak, bilgi teminati ile projeyi gerceklestirmek kesinlikle yasak. Bu konuda juri, ulke capindaki Halk Ekmek ve benzeri firmalarla proje degerlendirme asamasinda temasa gecerek durumu kontrol edecek. Projede ogrencilerden, bolge insaninin ekmek ihtiyacini en verimli, en ucuz yoldan, tam ve etkin bir sekilde karsilamalari bekleniyor.

  Bu konunun icerisine matematigi dahil edebilecegimi dusundugum icin gruba yolluyorum. Belki kimilerimize gore <uygulamali matematik veya cizge kuramini bile kullanabiliriz> diyenlerimiz cikabilir(?)
  sizce bu yarsimaya katilmasak bile matematiksel olarak nasil bir susunce ortaya koyabiliriz?

  ihsan (...)

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com