Re: [MD-sorular] Bir matematikçi siyaset yapmalı mı?

külsüm e.gulsum at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 18:57:21 EET

yazılanları okudum.bunları düşünüp paylaşmak güzel. yalnız daha yalın ve öz
yazılırsa daha iyi olur.
tüm yazılanlara yorum yapmayacağım.sadece düşüncem şu: kişi önce yaşamını
neye adayacağına karar vermeli. onu seçip,o yolda emin adımlarla ilerlemeli
diyorum.

matematikçi olmak herkesin yapabileceği birşey değildir. (bu arada kendimi
matematikçi olarak görmüyor ve saymıyorum.)
kendini matematikçi adeden kişinin üzerine büyük bir sorumluluk aldığını da
düşünüyorum.hem matematikçi olup hem her insan gibi günlük hayatı
yaşamak,sosyal hayatta sıkça yer almak benim fikrimce biraz
zor.çünkümatematik yapmak gerçek bir meşakkate katlanmayı
gerektiriyor.

demek istediğim eğer üretmek istiyorsan, belli zamanlarda sosyal hayattan
elini eteğini çekmen gerekecektir.
ve her insan mükemmel derecede olmasa da belli bir matematik bilgisine sahip
olmalı.hiç matematikten anlamayan ve buna rağmen anlamayı da reddeden kişiyi
zaten muhatap kabul etmiyorum.

tabiki bunlar benim acizane düşüncelerim.ehil kişilerin yorumları daha
dikkate değer olacaktır.
gülsüm

20.01.2007 tarihinde Ali ilik <aliilik at gmail.com> yazmış: