[MD-sorular] bitsin artık bu siyaset

a_melkan a_melkan at mynet.com
8 Şub 2007 Per 10:43:03 EET

Ben bu Siyasetten bahseden öğrencileri  mezun oldukları zaman görmek
isterdim:) Acaba iş bulabilecekler mi? Şimdi karınlarınız tok dimi.
konusun konusun. Mezun olduktan sonra artık Hangi dersanede siyaset
yaparsınız bilemeyece(!)Bu arada sigartanız ve diger sosyal haklarınız
olurmu , yapılır mı onuda bilemeyecem.. artık onun kulis çalışmalarını
mezun olduktan sonra yaparsınzı.. Bu tartışmayı ortaya atan kişinin kim
olduğunu çok iyi biliyorum ve onu mezun olduktan sonra ne
yapacağını çok merak ediyorum.

Bu forum matematik ile ilgili ilginç soruların tartışıldığı ve çözüm
aradığı bir yer.(galiba).Birileri kendini aşmış ve matematiği bitirmiş
simdi siyaset mi yapıyor yada buna ortam mı hazırlıyor bilemiyorum.. Ama
bitsin artık..Kim ne isterse onu yapsın.lise mezunu siyaset yapabiliyorsa,
matematikçi de herşeyin en güzelini yapar.

MELKAN ARICAN
MAtematik Öğretmeni