[MD-sorular] Prens sorusuna cevap

murat bas mrt.bas at hotmail.com
8 Şub 2007 Per 17:04:08 EET

Ben küçükken ağaç çizerdim.Ağacın dallarını tıpkı prensin yolu gibi her defasında iki kola ayırırdım. Ama o yollar hiç bir zaman birbiri ile kesişmeden sürekli genişleyerek ve yukselerek devam ederdi. prensin yolları kavşaklarda birleştiğine göre eğer yanılmıyorsam her kavşak ta 3 yol birleştiğine göre muhtemelen bir sağ bir sol yaparak eve yaklaşacaktır. Çünkü yollar birbiri ile bağlantılı. YAni birleşiyor.

MURAT BAŞ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ http://groups.google.com.tr/group/matematik-sevenler-klubu
http://muratbas.lforum.net
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted