[MD-sorular] RE: Şato sorusunun çizgelerle yanıtı_MD 2003 Güz

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
9 Şub 2007 Cum 02:41:28 EET

"yolların hiç kesişmediğini ve sonlu olmayan uzunlukta olduklarını
düşünmüştüm."

Bu yasima geldim, hic sonlu olmayan bir yol gormedim.

Her yol biter.

Evet, bu bir cizge, graf yani.

Kavsaklardan ve yollardan olusan bir cizge.

Her kavsaktan uc yol ayriliyor.

Bir yol haritasi dusunun. Aynen onun gibi.

Sato da bir yol kenarinda. Ya da bir kavsakta. Hic onemli degil nerde
oldugu.

Dogru yaniti goremedim henuz.

Politikaya gelince zincirinizden bosanmiscasina yaziyorsunuz!

Ali

  _____