[MD-sorular] Beyaz atli prens sorusu

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
9 Şub 2007 Cum 02:44:24 EET

Bunu anlamadim: "Catal seklideki yollari ilerletip butun yolların
birlestigini duşunursek farkli cokgenlerden olusan (bal petegine benzer) bir
sekil ortaya cikar. Bu durumda prens haklidir."

Bunu anladim ama: "tabii donus yolunda aklini basindan alan bir guzel ile
karsilasirsa is degisebilir..:) heyecandan solu-sagi karistirip hic bir
zaman satosuna ulasamayadabilir."

  _____

Catal seklideki yollari ilerletip butun yolların birlestigini duşunursek
farkli cokgenlerden olusan (bal petegine benzer) bir sekil ortaya cikar. Bu
durumda prens haklidir.

NOT: tabii donus yolunda aklini basindan alan bir guzel ile karsilasirsa is
degisebilir..:) heyecandan solu-sagi karistirip hic bir zaman satosuna
ulasamayadabilir.

güler