RE: [MD-sorular] bitsin artık bu siyaset ve matematiksel bir soru

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
9 Şub 2007 Cum 02:59:54 EET

"tüm yollar çatal biçimindeyse çıkmaz yol yoktur." Dogru.

"Ve bu bir ada olduğundan sınırlı yol vardır." Sinirli yol ne demek
bilmiyorum. Herhalde sinirli sayida yol demek istiyorsunuz. Dogru.

"o zaman yolların bir şekilde  birleşmesi gerekmez mi?" Matematiksel anlam
veremedim buna. Bir dongu vardir mi demek istiyorsunuz? Evet, dongu olmali.

"yani bu durumda prens şatoya geri dönebilmeli."  "Yani" dediginize gore bir
onceki satirdan cikmali bu. Cikarsamayi yapamadim.

Ali

  _____