[MD-sorular] maple ve mathematica hakkında yardıma ihtiyacım var...

izlem elvan e.izlem at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 20:54:10 EET

merhabalar ben istatistik ve bilgisayar bilimleri son sınıf öğrencisiyim..
bu dönem bitirme projesi aldım ve hocam bana maple ve mathematica
programlarından birini seçmemi ve üstünde çalışmalar yapmamı önerdi.. türkçe
kaynak bir kitap buldum maple hakkında bana sanki mathematicadan daha basit
gibi geldi...
beni bu iki program hakkında bilgilendirirmisiniz lütfen.. hangisinin
bitirme projesi için daha basit bir program olduğuna tam karar
veremedim...ve hangisinde daha fazla kaynak bulabileceğimi..
tabi bir de programı satın alamayacağıma göre :) nerden bulabileceğimi?
teşekkürler
iyi çalışmalar
--

"?zınısım adnıkraf ninekilheT"