[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 25, Konu 22maple mathmatica

feryat poyraz feryat_poyraz at yahoo.com
13 Þub 2007 Sal 20:43:37 EET

Maple haklısın daha kolay bir program bir ara internette ücretsiz bir sürümü vardı. tabi sınırlı süre için. Program matematiksel işlemlerde oldukça kolaylık sağlıyor. Matris,integral,türev gibi konularda da yardımcı oluyordu. Basiti dersen bu ama tavsiyem ikisini karşılaştırmalı incele oldukça hoş bir şey çıkar ortaya ve sana katkısı daha fazla evet oldukça yorucu olacak ama elimizden geldiğince yardım etmeye çalışırız. Bir yabancının desteğine ne kadar güvenirsen
Message: 2