[MD-sorular] Rv: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 25, Konu 28

Ahmet Delil ahmet.delil at bayar.edu.tr
20 Şub 2007 Sal 16:02:02 EET

Cakmak92_sem isimli kullanicinin emrivaki sorusu:

Bunun cozumunun burada verildigini hatirliyorum ama madem ki durum acil
gorunuyor, tekrar verelim:

Bu kosula uyan sayilar yalnizca 135 ile 144'tur.

(4 satirlik bir BASIC programi ile cozumler bulunabilir.)
Selamlar,
Ahmet Delil

Message sent using CBUWebmail 2.2.3