[MD-sorular] FW: Matematik Dnyas'ndan Mesaj Var

sMaiL DoGaN doganis_mail at hotmail.com
28 ub 2007 ar 13:53:23 EET

Merhaba Hocam..Ben matematik 4 öğrencisiyim..Malum bu sene tez çalışmamız var..ve benim tezim de HOMOTETİ VE EVİRTİM...ama maalsef yeteri kadar kaynak bulamadım...Sadece Eyüp Kamil Yeşilyurt Hocamızın sitesinde homoteti ile ilgili 7 sayfa kadar bulabildim ama bu yeterli değil..Evirtim hakkında ise herhangi bişi bulamadım..Evirtim konusu Matemetik Dünyası dergisinin eski sayılarında varmış ama ben eski sayılarına ulaşamıyorum..Evirtim I :cilt 2, sayı 1,1992 sayısında..Evirtim II :cilt 2, sayı 2,1992 sayısında varmış..Bu eski sayılarına nasıl ulaşabilirim bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..Cevabınızı bekliyor olacam..Şimdiden zamanınız için tşk ederim.. doganis_mail at hotmail.com
İSMAİL DOĞAN
doganis_mail at hotmail.com

^ BeKlEnEn GüN GeLeCeKsE ÇeKiLeN ÇiLe KuTsAlDıR.. ^
ஐ๑*Sevgiyle.. Sağlıkla.. Vefayla..*๑ஐ

From: doganis_mail at hotmail.comTo: matematik_dunyasi at yahoo.comSubject: RE: Matematik Dünyası'ndan Mesaj VarDate: Mon, 26 Feb 2007 10:49:24 +0000

Merhaba..Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim..Size de iyi çalışmalar..Kolay gelsin..
İSMAİL DOĞAN
doganis_mail at hotmail.com

Date: Mon, 26 Feb 2007 00:42:34 -0800From: matematik_dunyasi at yahoo.comSubject: Re: Matematik Dünyası'ndan Mesaj VarTo: doganis_mail at hotmail.com
  İsmail Bey,
 2006-1. sayisinda Mustafa Yagci nin konuyla ilgili yazısı bulunuyor.

  wrote:http://www.matematikdunyasi.org/abonelik/abone.html

 linkinden abonelik ve dergi satisi hakkinda bilgi alabilirsiniz.

  İyi calismalar dilerim
 Emine Ozacar
İrtibat <md at md.math.bilgi.edu.tr>

Ad-Soyad
:
İsmail DOĞAN

Telefon
:
0544 777 65 23

E-mail
:
doganis_mail at hotmail.com

Konu
:
HOMOTETİ VE EVİRTİM

Mesaj
:
[...]

Saat
:
13:39:23

Tarih
:
25.02.07

Don't get soaked. Take a quick peak at the forecast with theYahoo! Search weather shortcut.

MSN Spaces ile web günlüğünüze doğrudan e-posta gönderin. Fıkraları, fotoğrafları ve daha fazlasını karşıya yükleyin. Ücretsiz! Ücretsiz!
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted