[MD-sorular] ve insan

Fatih Gürses yahyagurses at hotmail.com
5 Oca 2007 Cum 15:16:36 EET

bilmiyorum bu hafta izlediniz mi,Ve insan'ı?
ama insaallah izlememissinizdir.
bir beyefendi elinde bir kalem duvara "x^3-3x+7=0 "ifadesini naksetti ve
"ben bunu profesorlere sordum,kactılar" dedi.
<yuh> dedim.ntv 'ye bir e-posta tamim ettim.
"lutfen 3. dereceden bir denklemin cozumu yok gibi ve daha kotusu bizim
nadide profesorlerimiz onu cozmekten acizmis gibi bu haberi lanse etmenin ne
kadar arastırmacı habercilige zıt oldugunu farkına varın"manasında kelamlar
tasarruf ettim.
(x-x1)(x-x2)(x-x3)=0 yazacaksınız ve bu parantezleri actıktan sonra
degiskenin katsayıları x1,x2,x3 yani kokler cinsinden gelecek.katsayıları
cozumunu aradıgınız denklemin katsayılarına esitle ve x1,x2,x3 i coz bu
kadar.
tesekkur eder esenlikler dilerim..

Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.live.com