[MD-sorular] küçük sayýlarýn trigonometrikoraný bulama vs

Ersin Duman dumanersn at yahoo.com.tr
22 Oca 2007 Pzt 17:38:52 EET

Merhaba
  1-küçük sayıların trigonomertik oranlarını trigonometrik formülerle mi buluyoruz
?Mesela irrasyonel bir sayının trigonometrik  değeri.
  2-Mapple 10 un kullanımı.yardım..
  3-pi ve e aşkın sayılarının   diyelim ki 2000 basamağının bulamka istiyorum.bunu bulmanın tekniği ne?
  4-diziler ve seri kurallarının nasıl çıkarıldığını  öğrenmek istiyorum.tek,çift ve doğal sayıların toplanmasını biliyorum da (gauss  bulmuş) mesala 1^2+2^2+3^2+.........+n^2 =n.(n+1).n+2)/6   işte buna benzer kuralların çıkarılışı
   bu kadar..
  iyi günler

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com