[MD-sorular] ikinci derece denklem.

barış uğurcan barisevren19 at yahoo.com
24 Oca 2007 Çar 21:25:11 EET

b^2-4ac nin tamkare olmasi gerekir, yoksa denklemin koku rasyonel olmaz. 37 tamkare mi?

baris

Barýþ Demir <barisburcin at gmail.com> wrote:         v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}                     “a b c tek oldugu icin b^2-4ac ifadesi tektir dolayisiyla 8 ile bolumunden kalanda bir olur.” 37 de bir tek saydýr, fakat 8 e bölümünden kalan 5 tir.

  Benim gönderdiðim ispat hakkýnda bir yorum henüz gelmedi. Soruyu soran arkadaþtan en azýndan bir yorum beklerdim.