[MD-sorular] ikinci derece denklem.

Bar Demir barisburcin at gmail.com
24 Oca 2007 ar 21:35:04 EET

Yapilan ispatlar dogru olmasina ragmen, kurulan cümlelerdeki ince hatalarin irdelenmesinden dolayi sizin “a b c tek oldugu icin b^2-4ac ifadesi tektir dolayisiyla 8 ile bolumunden kalanda bir olur. sanirim unutulmus basit bir nokta... “ cümlenize karsilik yazilmis bir yorumdu.

b^2-4ac nin tamkare olmasi gerektigini belirtmeden, bu cümlenin dogru olmadigini belirtmek istemistim.

Yoksa yorum dogru.