[MD-sorular] Merhaba

Erdem Ünal unalerdem at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 15:27:38 EET

       Sanırım bu soruyla cebirsel kapalılığı irdelemek istediniz , yani
değişkeniniz n  ve 2^n = 0 için çözüm arıyorsunuz. Fakat cebirsel kapalılık
polinomlar üzerinde tanımlı 2^x polinom değil ki köklerinin C de olup
oladığına bakalım.
         Ayrıca R ye veya C ye +- sonsuz ekleyemeyiz, sonsuz diye birşey yok
( limit durumunu kaldırınca )

28.01.2007 tarihinde Yildirim AKBAL <hamsiblues at gmail.com> yazmış: