[MD-sorular] Merhaba

Yildirim AKBAL hamsiblues at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 19:27:00 EET

hayır, öyle demek istemedim benım amacım hani bu genişlemeden üstlü
ifadelerde yararlansın...
birde bıldıgım kadarıyla genısletımış reel sayı doğrusu (duzlemı )
özellikle C ile küre arasında steografik izdüşüm yardımı  bir eşleme oluyor
seçilen kutup noktasını C de Cye aıt olmayan bır nokta eklenerek
genısletılmıs karmasık duzlem elde edılıyor...

Yıldırım AKBAL

28.01.2007 tarihinde Erdem Ünal <unalerdem at gmail.com> yazmış: