[MD-sorular] RE: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 30, Konu 1

aysun sarı aysunsarii at hotmail.com
2 Tem 2007 Pzt 15:04:24 EEST

oncelikle ozur dileyerek basliyorum..
bağlac ekleri, ahmet kaya ve bunun gibi mesajlari ozellikle bu matematik
dunyasi mail grubunda gormekten pek hosnut olmadim.. isteyen istedigini
dinler.. baglac eklerine gelincede insanlik hali herkes mukemmel degildir..
hata insanlar icindir.. baglac eklerine duyarli grup uyeleride ister okur
ister okumaz bunu burda dile getirmek bence yeri degil.. 'matematik grubu'
adi ustunde degilmi? bi bakin isterseniz.. belki bunlari soyleyerek haddimi
asiyorum ama bende bu gruba uyeyim benimde haklarim oldugunu dusunmekteyim
ve dile getirmek istedim.. iyi gunler..

MSN farkıyla 7 Temmuz'da Live Earth konserine bağlanın!
http://liveearthsos.msn.com/Hub.aspx?mkt=tr-tr