[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 30, Konu 4

ahmet sonkur asonkur at yahoo.com
3 Tem 2007 Sal 21:31:20 EEST

kusura bakmayýn arkadaþlar sarhoþ kafayla inanýn ne yazdýðýmý bilmiyorum kafayý çektimmi sanki ayýlýyorum kendime geldiðimdeyse o sarhoþluk yine baþlýyor allah benim gibi keþmekeþleri ýslah etsin size benim durumuma düþmemeniz için bir iki lakýrdý edeyim..önemli olan karþýdakinin size ne kadar deðer vermediði deðil sizin karþýdakine ne kadar deðer verdiðinizdir yine önemli olan sizin karþýdakine ne kadar deðer vermediðiniz deðil karþýdakinin size ne kadar deðer verdiðidir..kendinden fazla karþýdakni düþünen kiþi aslýnda karþýdakinden çok kendini düþünüyordur..karþýdakinden çok kendini düþünen kiþi ise aslýnda kendide dahil hiç kimseyi düþünmüyordur..bunlar ya ahmak tiplerdir yada zalim kiþilerdir kalpleri okumaksa ancak yaradana mahsustur bize yorum yapmak düþmez...sizin karþýdakini düþündüðünüz kadar karþýdaki sizi düþünmüyorsa bilinki karþýdaki sizi,sizin onu düþündüðünüzden daha çok düþünüyordur..çünkü düþünmemek düþünmenin en ham ve en acý meyvesidir düþünmekse
 düþünmemenin en olgun ve en lezzetli meyvesýdýr..bakýn ayýk kafayla ne güzel þeyler yazýyorum..þu laflarýn içinde bir tane saçmalýk varmý? kerem merem fatih bilmem ne gayrý yorum yapmayýn bu sondu inanýn birdaha kimseyi rahatsýz etmem...ulan topunuzu bir þiþe tekirdað rakýsýna deðiþirsem þerefsizim sizden arkadaþmý olur be

Fussy? Opinionated? Impossible to please? Perfect.  Join Yahoo!'s user panel and lay it on us.