[MD-sorular] cokkatlilar ile ilgili

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
5 Tem 2007 Per 16:03:24 EEST

Evet ama ornegin ilk sekildeki karenin kosesi de R^n e benzemiyor? Iki ayri
yone gidebiliyoruz ornegin o kosede duruyorsak. Yani tabi benziyordur da ben
goremedim benzerligi.

Ya da ornegin sag ustteki sekilde kesisim noktasi disinda baska bir sinir
noktasinda duruyorsak, bulundugumuz nokta yarim duzleme benziyor sanirim?
Yarim duzlem bir open ball mudur?

Kerem