[MD-sorular] topoloji

zafer ercan zercan at metu.edu.tr
5 Tem 2007 Per 16:08:48 EEST

X uzerinde tanimlanan her topolojiye gore X in kendisi acik kumedir.
Acik kumenin tumleyeni kapali oldugundan (tanim geregi) dolayi, X in
tumleyeni bos kume kapalidir.

Zafer

>öncelikle böyle bir hizmet verdiğiniz için teşekkür ederim ben
zaten matematik dünyası üyesiyim soruma geçmek istiyorum;
topolojide boş küme kapalıdır peki bunun kapalı yada açık
olduğunu kanıtlayan bi ispat var mı?varsa bana yollarsanız çok
sevinirim                                          şimdiden
teşekkürler.