[MD-sorular] RE:

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
8 Tem 2007 Paz 10:31:11 EEST

Sevgili Hakan Cakir,
Sorunun yaniti olumsuz diye aklimda kalmis. Birkac yil once, sinifta
"eger f'(a) > 0 ise, f, a'nin civarinda artar" onermesini yazmis ve
kanitlamaya kalkismistim. Kanitlayamayinca yanlis olabilecegi ihtimali
uzerinde durmus ve bir karsiornek bulmustum. Analizci olmadigim icin
karsiornek yan cebimde degil su anda, tekrar bulmam da zaman alir. Belki
md'nin soru ve tartisma listesinde hazirinda bir karsiornek olan vardir. MD
soru ve tartisma listesine uye olmak icin
http://www.matematikdunyasi.org/mailman/listinfo/md-sorular
adresini ziyaret etmeniz gerekiyor. Bu mesaji o listeye de yolluyorum.

Bu arada, eger f' surekliyse onerme dogru elbet.

Ali Nesin