Re: [MD-sorular] Açıklama

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
16 Tem 2007 Pzt 00:21:49 EEST

n = 10 dereceye kadar tum polinomlarda yapmis olamazsiniz bu hesabi, cunku
sonsuz tane polinom var. Demek ki genel bir yontem kullanarak
kanitlamissiniz. Onu yazarsaniz bence her n sayisi icin de genellenebilir.
Bir de, cok katli kokleri olan polinomlarda da gecerli mi bu, denediniz mi?
Olmaz gibi geliyor bana.

Kerem