[MD-sorular] Yanıt

dede_47 dede_47 at mynet.com
16 Tem 2007 Pzt 12:39:01 EEST

Sayın Altun;
Polinomun iki veya daha fazla kökünün birbirine eşit olması halini
verdiğim örnektekine benzer şekilde baştan itibaren sırayla yaparsan,bu
eşitliğin köklerin eşit olması hali için de doğru olduğunu
göreceksin.(Benim verdiğim örnekte ise iki kökün eşit olması halinde
(sonsuz-sonsuz) belirsiz hali elde edilmektedir).Ben Cauch komplex
integral ve residü teoremlerinden bu eşitliğin nasıl bulunabileceğini
çıkaramadım.Siz en genel hal için bu yolla ispatı yapar(veya yol
gösterirseniz) çok memnun olacağim.Zira bu eşitliğin genel halde doğru
olması çalıştığım konu için önemlidir.
Teşekkürlerimle,iyi
çalışmalar...
A.Kadir Değirmencioğlu

Zeynep Tokuş,Tan
Sağtürk,Kargo.....ve daha birçok ünlü Mynet email
kullanıyor! Ya sen?