[MD-sorular] duello

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
19 Tem 2007 Per 03:19:43 EEST

Benim yazdigim yaziyi sen de kendi kafana gore yazmaya calis, verdigim
yanitin dogru oldugunu goreceksin, kendin ikna olacaksin. O yazinin ikna
gucunun zayif oldugunun farkindayim. Cok ugrastim ama daha iyisini
yapamadim. Ve evet, aynen dedigin gibi minimax ilkesi denir bu cozume.

Verdigimden baska optimum bir cozum oldugunu sanmiyorum ama ben oyun
kuramcisi degilim.

Ali

  _____