[MD-sorular] RE: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 30, Konu 36

aysun sarý aysunsarii at hotmail.com
29 Tem 2007 Paz 16:21:57 EEST

merhabalar..
Dün akşam ana haber bülteninde izledim Ali abi seni, matematik severleri ve matematik köyünü. Ve o kadar çok sevindim, heyecanlandım ki birden anlatamam.  Gerçekten çok mutlu oldum. Umarım istedikleriniz her daim gerçekleşir matematik adına.. Keşke bende orda emek veren arkadaşların arasında olsaydım diye iç geçirdim..
Saygılar..
Kendinizi ifade edin: giriþ sayfanýzý Live.com ile istediðiniz biçimde tasarlayýn.
http://www.live.com/getstarted