Re: [MD-sorular] RE: (-pi)^pi hakkýnda

Ali Ýlik aliilik at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 00:36:45 EEST

"Çok kolay olması gerekiyor ama işin içinden çıkamadım."

Çetrefili pürüzler çıkabileceğini sezdim ve o yüzden konunun üzerine ısrarla
gittim.

Ä°yiki bu konudan bahsettik.

Kompleks analiz derslerinde gösterilmiyor mu bunlar? Henüz kompleks
almadığımdan -3.sınıfta, seneye, alacağım- bilmiyorum.

İrrasyonellere gelince feci çığırından çıkıyor hakikaten.

Mesela (-pi)^pi yi anlamaya çalıştım.

Yapabilir miyiz (-pi)^pi ye bir ÅŸeyler?

(-pi)^pi reel sayı değilse içim fena burkulur! Çünkü çok alıştırdım kendimi
reeldir diye.

Neyse, düşüneyim biraz.

04.06.2007 tarihinde E. Mehmet Kıral <luzumi at gmail.com> yazmış: