[MD-sorular] El yazması matematik yazılarını word'e aktaran bir program var mı?

Ali İlik aliilik at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 00:44:26 EEST

El yazması derken, eski/antika yazı anlamında demiyorum.

Örneğin, A4'e yazdığımız matematikle ilgili semboller içeren bir yazı var
diyelim. Bunu bir programla word'e aktarmak.
Hatta equation editor, scientific word, latex vb formatına direkt olarak
çevirecek sağlam bir programdan bahsediyorum.

Böyle bir program varsa süper olur. Bilen var mı böyle bir şey?

Soruyu soruş amacımı belirtmek istiyorum: Böyle bir şey varsa, mail
yollarken parantez falan kullanmak için shift vb kasmak zorunda kalmayız,
gözlerimiz sürekli bilgisyara bakmak, kurumak zorunda kalmaz. Direkt A4^e
yazabiliriz çözümü, düşüncemizi kalemle hızlı bir şekilde. Sonra da program
word'e çevirir. Sonra da maille yollarız mesela.

Uzun yazılar için böyle bir program çok faydalı olur. Umarım vardır böyle
bir şey. Yoksa da yine umarım yapılabilir.