[MD-sorular] RE: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 29, Konu 9

SERDAR YILDIRIM s_h_y81 at hotmail.com
4 Haz 2007 Pzt 01:31:58 EEST

Bir forumda gordum bu soruyu ve cozemedim nedense. ''Bir partide 2007 erkek ve 2007 kadin vardir. Her kadin 99 erkekten ve her erkek 1999 kadindan hoslanmaktadir. Birbirinden hoslanan bir cift var midir?'' Aslinda soru pek de acik gelmedi bana ama bu partiye katilanlarin durumlarini da tam olarak cozemedim acikcasi. Fikir beyan eden olursa sevinirim. Serdar
Make every IM count. Download Windows Live Messenger and join the i’m Initiative now. It’s free.
http://im.live.com/messenger/im/home/?source=TAGWL_June07