[MD-sorular] Re: kompleks exp

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 01:46:38 EEST

"Su kadarini yazayim, w = 0 degilse Delta(w) sifirdir, w = 0 ise sonsuzdur
(ne demekse) ama Delta(w) nin dw integralini alirsak (eksi sonsuzdan arti
sonsuza) sonuc 1 cikar."

Bu yanlis tabii, lisansta boyle anlatiliyor gerci ama. Matematik bilgimi
zorlayarak su sekilde yazabilirim: Delta(w)'nin Riemann integrali yoktur
zaten, Lebesgue integralinde de sifiri iceren bir araligin olcumu 1'dir,
diger kumelerin 0'dir. Yani galiba.

Kerem