[MD-sorular] Re: selam

Ali İlik aliilik at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 15:55:13 EEST

Özgür, elimdeki tüm dökümanların bulunduğu dosyayı rarlayıp şuraya attım:
http://rapidshare.com/files/35945270/fair_divison_cake_cutting.rar.html

Dosya büyüklüğü 20565 KB. İnmesi biraz zaman alır o yüzden.

Bunu bir kaç gün sonra sileceğim (4-5 gün sonra).

Bu dosyaların non-commercial dağıtımının falan copyright'e tabi tutulduğunu
hatırlatayım. Tam bilmiyorum copyright prosedürlerini.

Yanlış bir şey yapıyorsak en fazla dosyaları açtıktan bir gün sonra FBI'dan
enselerler. Biraz hapis yatarız, hapiste yazarız makaleyi beraber. Korsan
mp3 dağıtmaktansa korsan bilimsel makale dağıtmak daha faydalı bir şey nasıl
olsa, bununla avunuruz.

Madem rapide attım, listeye de haber veriyorum ki yazıyı yazmak isteyenler
için kaynak olsun.

Dökümanların çok çok büyük bir bölümü ingilizce. Sadece Ekşi'den fair
division ile ilgili kısım türkçe sanırım.

(Not: Hoca değilim.)

Kolay gelsin.

08.06.2007 tarihinde Özgür GÜRBÜZ <pentagram555to666 at gmail.com> yazmış: