[MD-sorular] Sayma sorusu

yusuf guler y_guler at msn.com
10 Haz 2007 Paz 19:49:50 EEST

Soruyu bende kendimce çözdüm.Dediğin gibi kitapta verilen cevabı
bulmadım.İşin ilginci sizin cevabınızdan da farklı buldum.Ben soruya şöyle
yaklaştım.Şimdi iki kırmızı bilyeyi bir iple bağlayalım.Geriye  üç kırmızı
bilye(tabii bunlardan biri iki tane) ve 6 sarı bilye var,sonra geri kalan
bilyeleri kaç değişik biçimde sıralarım diye düşündüm.Aynı Anlamlı ya da
anlamsız kaç sözcük yazılır sorularına benzer şekilde.
9!/3!*6!
Yanlış yağtığım bir yer varsa söylerseniz sevinirim.

                                                                 Yusuf Güler

7 Temmuz'da, 7 farklı kıtada, 100'den fazla sanatçı! Live Earth!
http://liveearthsos.msn.com/Hub.aspx?mkt=tr-tr