[MD-sorular] (konu yok)

Berkay Anahtarci berkayanahtarci at hotmail.com
12 Haz 2007 Sal 22:35:42 EEST

bilinen (lR,+, .) halkasında genel carpım ve toplam kurallarının gecerli
oldugunu varsayıyoruz anladıgım kadarıyla. ama bir ayrım yapmak neden
gerekli orasını anlayamadım. eger yukarda soyledigim halka özelliklerini
kabul ediyorsak soruda  0'ın yutan  ve 1'in etkisiz elemanlıgı gecerlidir.
bu tip bir ayrıma gerek yok zira bunu bir mantık sorusu olarak da
görebiliriz. 0 v 1 =1 v 0=1 v 1= 1     yani dogru sonuc iki secenek
dogruyken de saglanabiliyor. saygılar...
berkay