Re: [MD-sorular] Re: 2007 ÖSS'de Hatalý Küme Sorusu!

Ali Ýlik aliilik at gmail.com
18 Haz 2007 Pzt 03:51:09 EEST

b şıkkı derdim.

Gecenin bu saatinde tesadüf netten -gmail talk hizmeti- siteden iki kişiyle
görüştüm ve ÖSS sorusunda C her zaman doğru olduğundan yanıt C olarak
değiştiriyorum fikrimi. Onu görememişim. Öss sorusu hatalı değil!

(Mehmet Kıral'a teşekkürler. Kerem Altun'a da)

L boş olsa da olmasa da C her zaman doğru... Burak Bitlis'in yardımı da aynı
yönde. Pozitif her sayı -1'den büyüktür.

Nasıl böyle bir hata yapabilirim? O kadar detayı düşün, git en tepedekini
atla. Bu matematikten korkulur. Yalan(yanlış) söylemeye gelmiyor hiç! Hem de
hiç. Adamı rezil ediyor görüldüğü gibi!

Ali

18.06.2007 tarihinde Burak Bitlis <burak_bitlis at hotmail.com> yazmış: