RE: [MD-sorular] Re: 2007 ÖSS'de Hatalı Küme Sorusu!

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
18 Haz 2007 Pzt 15:01:26 EEST

Hayir, bence soru iptal edilecek kadar hatali degil. Konuyu bilen biri ne
soruldugunu gayet iyi anlar. Amac da konuyu bilenleri bilmeyenlerden ayirmak
degil mi?

Ben sik sik sinavlarimda (cogunlukla yanlislikla ama bazen bilerek) hatali
sorular sorarim. Iyi ogrenciler yanlisi hemen bulurlar. Soru iptal edilerek
iyi ogrenciler cezalandirilmis, kotu ogrenciler mukafatlandirilmis olur.

Ali N.

  _____