[MD-sorular] öss sorusu (küme+önerme) MD için derlendi

Ali İlik aliilik at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 05:35:09 EEST

MD için bir derleme yaptım ve bazı şeyler ekledim.

Editleye editleye bitmiyor. Elimden gelen şimdilik bu kadar. Güzel bir yazı
oldu. Hatta nefis oldu. Süper oldu.

MD editörü şöyle güzel dergi, dünyada eşi yok falan diyor. Ben de ondan
gördüm, ondan öğrendim:)) Yazı enfes oldu:P Hoca'nın dediğini yap, yaptığını
yapma derler ama.. Aman neyse espri için kasmayayım:) Saat sabahın 5.30'u
gebermişim zaten tekrar yazmaktan.  Şaka şaka gebermedim. Yaptığın (iyi)
şeyden bahsetmeyeceksin derler... Umarım iyi olmuştur. Takdir sizin,bizim.
Siz=biz=hepimiz=boş:D.

Esprimi mazur görün lütfen biraz neşeliyim.

İlginize sunuyorum.

Ekte word var. Yok pdf den daha rahat okurum diyenler için de linkler:

http://dosya.cc/_ssorusu_bo_k_me_md.pdf.html
çalışmazsa alternatif link (en alttaki FREE butonuna basıp, güvenlik kodu
girilip, falanca saniye beklendikten sonra çıkan linke tıklanmalı):
http://rapidshare.com/files/38042887/oessorusu_bo__351_kueme_md.pdf.html

ali i. :) [ tam taklitçilik :))) Hocam fena etkiliyorsunuz bazılarını
farkındasınız sanırım..:)) ]