[MD-sorular] OSS Genel değerlendirme

a_melkan a_melkan at mynet.com
19 Haz 2007 Sal 18:46:12 EEST

değerli arkadaşlar,

Öss deki hata soru bulma yarışı arasında birşey söyleme gereği
hissediyorum. Yapılan tartışmalar gerçekten çok güzel ancak md yi
takip eden öğrenci arkadaslar , özellikle öss ye girmiş ve tekrar girmek
isteyen ya da ilk defa girecekler için soruların çok zor olduğu gibi bir
ima yaratılıyor.. (istemeden tabiki) Oysa bu seneki sorular cidden kolay
idi sadece yöntemlerin iyi bir şekilde özümsenmesi gerekiyordu.. Yapılan
tartışmaların çok hassas durumlar üzerinden ilerlediğini
düşünüyorum..

Bunun yanında hiçbir matematik çi arkadasın soruları genel anlamda
değerlendirdiğini de göremedim. Bunedenle  bunuda ben yapayım
dedim.Söylediğim gibi sorular cidden iyi hazırlanmış ve ayırt ediciliği
yüksek olan sorular.bunun yanında Sorular içinde esprisi  olan her
hangi bir durum görmedim okulda derslerini dinleyen ve konularını bir
tamam öğrenmiş olan her öğrenci bu soruları yapabilir.

Öss Bunu bilerek mi yaptı bilmiyorum ama su amaclanıyor. Sınav
soruları kolay yada orta seviyeli olacak sıralamada belirleyici unsur da
okul başarısı olacak.Okulların önemi artacak.(orta öğretim başarı puanı)
Derslere devam artacak. Dersanelerin uzun vadede önemi azalacak ..
(umuyorum)

İyi günler

MElkan ARICAN
Matematik Öğretmeni