Re: FW: [MD-sorular] Genel değerlendirme

Ali İlik aliilik at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 21:20:58 EEST

"(Bu arada Ali Ilik'in basina gelenler de cok komikti.)"
Evet:)) Bir de önüne traj kelimesini ekleyelim. Trajikomik.
Bir ara düzenleyip yollayayıp MD'ye uygun olursa koyalım. Ya da biri yazarsa
yazsın ne bileyim. Hem ÖSS eleştirisi olur, hem komik olur.

Ali

19.06.2007 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: