Re: [MD-sorular] ÜYELİK İPTALİ İLE İLGİLİ GRUBA MAİL ATMAYIN

Ali İlik aliilik at gmail.com
20 Haz 2007 Çar 23:51:32 EEST

Bu mailinizin neredeyse hiç faydası olmayacak Barış Demir.

Çünkü, listeye üyelik iptali için mail yollayanlar belli ki daha önce üyelik
iptallerinin nasıl yapılacağı hakkında yollanan onlarca mesajı okumuyorlar.
Belki bu arkadaşlarımızın mail kutuları doludur, bakmıyorlardır vs.

Eğer listeye yollanan mesajları takip etselerdi özet olarak da olsa, o zaman
üyelik iptaliyle ilgili mailleri de okumuş olurlardı.

Burada bir zihniyet devrimine ihtiyacımız var: üye olmasını bilen çıkmasını
bilecek. Çünkü en başta açıklama var.

Ama zor be...

Ali

20.06.2007 tarihinde Barış Demir <barisburcin at gmail.com> yazmış: