[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 29, Konu 72

ahmet sonkur asonkur at yahoo.com
24 Haz 2007 Paz 21:35:30 EEST

býrakýn bu iþleri yahu açýn bir internetten ahmet kayanýn metrisin önünde durdum türküsünü  kendinize gelin...ali kardeþ özellikle sana tavsiye ederim vallahi seni elden kaybedeceðiz diye çok korkuyorum...vallahi ne varsa türkülerde varmýþ gerisi hikaye...hay natematiði batsýn emi bu ne yahu...bende daðlarda uçan kuþtum kuzularým hadi kendinize iyi bakýn

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows.
Yahoo! Answers - Check it out.