Re: [MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 29, Konu 72

Süleyman KILINÇ hoyratsulo at gmail.com
25 Haz 2007 Pzt 12:05:20 EEST

Arkadaslar bunları dalga için mi söylersiniz bilmem ama matematikle
ilgilenmiyorsanız başkalarının önünü kesmeye onları ayartmaya çalışmayın.
Ayrıca insan matematik dünyasında kaybolmaz kendini bulur. Ya da belki
sadece benim için böyledir. Herkese matematik dolu güzel anlar dilerim.

24.06.2007 tarihinde ahmet sonkur <asonkur at yahoo.com> yazmış: